আলোড়ন নিউজ
Lead News সারাদেশ

ঠাকুরগাঁওয়ে ৮ কেজি মাদকদ্রব্য গাঁজাসহ দুইজন আটক।

নাজিম উদ্দিন, ঠাকুরগাঁও জেলা প্রতিনিধি:পুলিশ সুপার মহোদয়ের র্নিদেশে ঠাকুরগাঁও ডিবি পুলিশের একটি দল ঠাকুরগাঁও থানাধীন ৯ নং রায়পুর ইউ.পি অর্ন্তগত পশ্চিম শিহিপুর গ্রামস্হ মেসার্স বৃষ্টি হ্যাচারীর সামনে ঠাকুরগাঁও হইতে বালিয়াডাঙ্গী গামী রাস্তার ওপর চেকপোস্ট করাকালীন সময়ে আসামী ১। মো: জুয়েল হক (১৯) পিতা- মো: আবু তাহের সাং-বামন বাড়ী নেকমরদ, থানা-রানীশংকৈল ২। মোঃ সমিরুল ইসলাম (২৬), পিতা- মোঃ কালাম সাং-গেদুরা মারাধার, থানা-হরিপুর ,উভয় জেলা- ঠাকুরগাঁওকে ০৮ (আট) কেজি মাদকদ্রব্য গাঁজাসহ অদ্য সকাল অনুমান ০৯.৪৫ ঘটিকার সময় গ্রেফতার করা হয় । গ্রেপ্তারের সময় হাতেনাতে গাজার ব্যাগ পাওয়া যায়।

Related posts

সর্বনিম্ন তাপমাত্রায় কুড়িগ্রাম, বইছে শৈত্যপ্রবাহ

Ashish Mallick

সমাপ্ত হলো চকবাজারের উদ্ধার অভিযান।

Nurul Alam

স্বাস্থ্যখাতে পরিবর্তন এনেছেন প্রধানমন্ত্রী : বস্ত্র ও পাট মন্ত্রী

Shakil Ahmed

9 comments

http://tinyurl.com November 23, 2019 at 10:41 pm

I was suggested this blog by my cousin. I am now not certain whether this publish is written through him as no one else know such special
about my problem. You’re amazing! Thanks!

Reply
http://tinyurl.com/ November 25, 2019 at 1:26 am

Hello colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say regarding this paragraph, in my view its actually remarkable for me.

Reply
is coconut oil November 25, 2019 at 9:24 pm

That is very fascinating, You are an overly skilled blogger.

I have joined your rss feed and look ahead to in quest
of more of your excellent post. Additionally, I’ve shared your web site in my social networks

Reply
quest bars cheap November 30, 2019 at 12:38 pm

Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
Thank you

Reply
ps4 games December 6, 2019 at 9:21 pm

When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and
now each time a comment is added I get three emails with the same
comment. Is there any way you can remove me from that service?
Bless you!

Reply
ps4 games December 13, 2019 at 1:21 am

I’m really inspired along with your writing skills and
also with the structure to your blog. Is
this a paid subject or did you modify it yourself?

Anyway stay up the excellent quality writing, it’s rare to see a great blog like this one today..

Reply
sling tv January 7, 2020 at 8:39 am

I was curious if you ever thought of changing
the structure of your website? Its very well written; I love what youve got to
say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.

Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images.
Maybe you could space it out better?

Reply
sling tv January 8, 2020 at 1:15 am

Its like you read my mind! You seem to know a lot about
this, like you wrote the book in it or something.
I think that you can do with some pics to drive the message
home a bit, but other than that, this is wonderful blog.
A fantastic read. I’ll definitely be back.

Reply
sling tv January 29, 2020 at 12:42 pm

Useful information. Fortunate me I found your site accidentally,
and I am surprised why this twist of fate didn’t took place in advance!
I bookmarked it.

Reply