আলোড়ন নিউজ
Lead News আন্তর্জাতিক

উ. কোরিয়ার সঙ্গে দ্বিতীয় বৈঠকের ঘোষণা ট্রাম্পের

স্টেট অব দ্য ইউনিয়নে ৮২ মিনিট ধরে বক্তৃতা দেন মার্কিন প্রেসিডেন্ট ডোনাল্ড ট্রাম্প। এসময় তিনি বিভিন্ন গুরুত্বপূর্ণ বিষয় ঘোষণা দেন।

ট্রাম্প স্টেট অব দ্য ইউনিয়নে দেওয়া ভাষণকালে চলতি মাসে উত্তর কোরিয়ার সঙ্গে দ্বিতীয় বৈঠক অনুষ্ঠিত হওয়ার কথা ঘোষণা দেন।

ভিয়েতনামে এ মাসের ২৭-২৮ তারিখ এই বৈঠক অনুষ্ঠিত হবে বলে জানানো হয়।

এছাড়া ভাষণে ট্রাম্প রাজনৈতিক ঐক্যের ডাক দেন। এসময় ট্রাম্প মেক্সিকো সীমান্তে দেয়াল নির্মাণের গুরুত্ব তুলে ধরেন। মাদক, চোরাচালান, নারী ও শিশু পাচার রোধে দেয়াল অবশ্যই নির্মাণ করতে হবে বলে ট্রাম্প উল্লেখ করেন। ভাষণে ট্রাম্প বলেন, আমাদের অবশ্যই দেয়াল নির্মাণ করতে হবে।

বক্তৃতাকালে কংগ্রেসের সিনেট ও প্রতিনিধি পরিষধের প্রতিনিধিরা উপস্থিত ছিলেন।

Related posts

পঞ্চম কন্যার বাবা হলেন শহীদ আফ্রিদি

Ashish Mallick

উপনির্বাচনে বিএনপির মনোনয়ন প্রত্যাশীদের সাক্ষাৎকার

Ashish Mallick

সাতকানিয়া-লোহাগাড়ায় ২২ হাজার পরিবারের মাঝে ত্রাণ ও ইফতার সামগ্রী বিতরণের ১ম দিন নদভী এমপি

Ashish Mallick

12 comments

tinyurl.com November 24, 2019 at 11:21 pm

Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading?
I’m trying to determine if its a problem on my end or if it’s the blog.
Any responses would be greatly appreciated.

Reply
plenty of fish dating site November 26, 2019 at 6:59 pm

Have you ever considered writing an ebook or guest authoring on other blogs?
I have a blog based on the same subjects you discuss and would
really like to have you share some stories/information. I know my visitors would appreciate your work.
If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an email.

Reply
ps4 games November 29, 2019 at 9:54 am

Helpful information. Fortunate me I discovered your web site by
chance, and I’m shocked why this twist of fate didn’t happened
in advance! I bookmarked it.

Reply
quest bars cheap December 2, 2019 at 9:05 am

I truly love your blog.. Very nice colors & theme.
Did you build this website yourself? Please reply back as I’m looking to create my own site and want to know where you got this from or
exactly what the theme is named. Kudos!

Reply
quest bars cheap December 2, 2019 at 4:22 pm

With havin so much content and articles do you ever run into
any problems of plagorism or copyright violation? My site has a lot of exclusive content I’ve either created myself
or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my permission. Do you know any solutions to help reduce content from being ripped off?
I’d really appreciate it.

Reply
quest bars cheap coupon twitter December 3, 2019 at 4:01 am

Asking questions are genuinely pleasant thing if you are not understanding anything totally, except this piece of writing
provides nice understanding yet.

Reply
coconut oil December 15, 2019 at 8:35 pm

Greetings! Very helpful advice within this article!
It’s the little changes that will make the most important changes.
Many thanks for sharing!

Reply
coconut oil December 21, 2019 at 5:17 pm

Thank you for the good writeup. It in fact used to be a enjoyment account it.
Glance complicated to more added agreeable from you!
However, how could we communicate?

Reply